Blue monday

Den här veckan känner jag på mig kommer bli proppfull med massa saker som ska ske. Min vardag kommer se annorlunda ut, om man jämför med tidigare veckor. Idag ska jag till skolan och sen hem och umgås med C. På tisdag kanske jag ska till Viken och sova där, för på Onsdag åker älskling till Italien! På Onsdag ska jag va med min kära vän Elin. Vi ska gå på stan och bränna delar av vårt studiebidrag och färga hår på kvällen. (Jag ska bli ljushårig?!)
På Torsdag tror jag att jag ska träffa Madde och Emelie för en mysig filmkväll, fylld med skitsnack och gottigheter. Dert var länge sen! På fredag tar jag mitt pick och pack och åker till pappa i Västervik. Borde klämma in min syster och stallet någon dag också, men när tusan ska jag hinna med det?!
Aja, bästa veckan på länge väntar i alla fall :)

Nu ska jag upp och laga scones! Sen bär det iväg till skolan. Hejs!


Kommentarer
Postat av: tove

jaså, trevligt trevligt :D Och du, TACK!

2009-03-30 @ 13:11:29
URL: http://http:/zanotie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0