Bra start på dagen (not)

Idag försov jag mig big-time.
Jag vaknade 25 minuter innan bussen skulle gå och det tar i alla fall 10 minuter att gå till busshållsplatsen. Minst. Inte nog med att jag hade sjukt bråttom så blev jag inte gladare när jag tittade ut genom frönstret. WHAT THE FUCK?!
Igår var det vår, med sol väärme. Jag tog tom. en glass mot en husvägg där det var vindstilla, utan att frysa nått alls. Men ack så dum man är. Vi bor ju faktiskt i Sverige och här blir det helt enkelt inte vår fören efter Valborg, även om man gärna glömmer bort det...

Jag fick springa till bussen idag (igen?!). Jag snodde med mig en energidryck från C's pappa. Jag hann knappast äta någon frukost (eller sminka mig) den här morgonen. Och tur var väl det, för den där jävla snöstormen hade förstört allt i alla fall. Jag har fortfarande snöflingor kvar i ögonfransarna :( Mascaran hade ju runnit mil och flytt fältet.

Nu är jag alltså påväg till skolan för första gången sen i Måndags då jag var där för en 40 minuters svenska lektion. Min näsa rinner och jag behöver verkligen snyta mig känner jag. Sorry medresenärer på bussen som tvingas höra mina "snyftningar"... Störs ni så kan ni ju ge mig nässpray eller lite papper. Talk to you later, kör en dagens outfit så länge. (Nej jag hann inte ta bilden imorse osv haha. Den är från igårkväll.


Skjorta från Gina tricot. Jeans (rätt gamla) från Vero moda och sjalen är från 2hand.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gosh vilken snyggt hår :O och snygga kläder :)

2009-03-28 @ 15:03:57
URL: http://www.eliiiins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0