Det blir En dag på stan

Vad skönt det känns, att man inte var ute sent igår och att det ska bli en lugn kväll även idag :) Vaknade för ett par timmar sen och snart är det dags att köra in till Norrköping för att gå på stan lite. Jag saknar shopping och att kolla runt i affärer! Jag har ju varit sjuk och pank hela veckan och därför har jag bara legat inne och tyckt synd om mig själv. Idag är det dock dags för lite nya inköp hoppas jag!

Haha, förresten - är det ingen norrköpings-bo eller i närheten där ute som gillar SH? Isf är det ju bara att delta i tävlingen så blir kanske en konsertbiljett din? Kom igen nu, det finns inget att förlora!

Puss hey, talk to you later


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hejsan!

Vill du ha fler besökare till din blogg? Vill du har mer uppmärksamhet? Vill du kanske bli veckans Blogg? Då ska du kika in på min blogg och anmäla dig till Veckans Blogg. Man kan anmäla sig fram tills klockan 23:00 idag (:

2009-03-28 @ 18:02:13
URL: http://jjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0