Ett gott skratt förlänger livet

Haha, skenet bedrar?!
Jag ligger hemma hos Christoffer i Viken just nu och vi kollar lite på Let's dance. Nyss visade de Magnus när han övade inför sin bugg och C utbrister: "Haha, så jävla fjollig han ser ut." Jag tänkte väl inte mer på det, och vi tittade vidare. Sen var det dags för Magnus och hans partner att dansa till Charlottes låt Tusen och en natt. Jag åt en godis och låg tyst i sängen och tittade. Helt plötsligt märker jag dock hur någon (?!) sjunger med i texten - och kan allt, ord efter ord. Nu menar jag verkligen hela texten. Jag stirrar förvånat omkring mig men inser lika snabbt att det bara är jag och Christoffer i rummet. Det är alltså matcho-Christoffer själv som ligger och sjunger med till Charlottes schlagerdänga.
OKEJ Christoffer, haha. Vad som är fjolligt och inte är ju visserligen en defenitionsfråga, men jag vet inte riktigt var du ligger till på den skalan. Puss Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0