God afton

Nu sitter jag hos mamma (i Norrköping) och äter en macka :) Ska snart iväg och hämta C från träningen i Söderköping.
Idag har varit en rätt bra dag faktiskt. Jag har blivit frisk och sådär och känner mig redo för skolan imorgon. Jag har dock lyckats tappa saker hela jäkla tiden.. Haft ner grejer i golvet och när jag gått in i ett rum har jag snart kommit på att jag glömde att ta med mig något, så fick jag gå tillbaka igen osvosv. Men solen sken ju mesta dels hela dagen och det är alltid ett plus! Vad som händer i helgen vet jag faktiskt inte. Jag tror i alla fall att jag ska ta det lugnt och inte göra allt för mycket. Hoppas ni har haft en bra dag så hörs vi imorgon! Puss och Godnatt.

Ps, det blev en snabb-visit i Valdemarsviks (enda?) secondhandaffär och där köpte jag den där tröjan. ..Som jag tror kommer passa bra med en hatt och något mer nedtill förstås + höga klackar. Sen fick jag med mig den där FULsnygga 90-tals väskan. Jag har inte riktigt bestämt mig än om den bara är sjukt ful, eller om den faktiskt kan funka och vara cool i något sammanhang. Hur som helst, en 10:a kan den ju vara värd.. Enjoy the pics!

 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0