Helt slut

Åh fy fasen vad seg jag känner mig.
Har sprungit upp och ner till tvättstugan i stort sätt hela kvällen och eftermiddagen. Nu är dock allt tvättat och klart och det känns otroligt skönt :) Har precis diskat upp efter middagen vi åt förut och snart ska jag tvätta bort sminket och göra mig redo för sängen. Pust. Skola imorgon! Men jag börjar dock efter klockan  2, så det går ingen nöd på mig.. hehe. Funderar dock på att åka dit lite tidigare och jobba klart på en debattartikel som skulle varit inlämnad då jag var sjuk. Så får det nog bli!

Hoppas ni har haft en bra dag!
Puss och Godnatt från mig.


Eftersom min kamera har gått och dött så får det bli en bild från i veckan. Imorgon kommer dock nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0