Hemma igen

Nu är jag hemma i min lägenhet igen. Det var länge sen jag var här känns det som, eller i alla fall som jag var här ett par dagar i streck. Min tvättkorg var verkligen proppfull så det vara bara att glida ner till tvättstugan direkt när jag kom hem och hoppas på det bästa - och YES, jag hade tur, det var ingen som skulle tvätta idag!

Jag har fortfarande ångest över mitt hår och jag vet verkligen inte vad jag ska göra med det. Jag vill bli ljushårig igen - men tänk om man inte kommer passa i det? Åh andra sidan föddes jag ju faktiskt blond, så det vore väl konstigt om det skulle visa sig vara fult på mig. Funderade på att köpa hårfärg idag när jag gick på stan förut men jag blev för snål. Ska dock handla det med Elin på Onsdag när vi ska gå en runda tillsammans. Hon har lovat att hjälpa mig med slingorna också :) yesyes.

Kom bara hem med en kort t-shirt  från Åhlens förut. Den är helvit med en liten bröstficka. Det är alltså ungefär samma som den på bilden fast annan färg och sådär då förstås. Den var jättesöt faktiskt! (Don't worry Elin, jag ska ha en body eller nått sånt under, hihi)
 
Nu ska jag ner till tvättstugan och sen måste jag planera vad jag och C ska äta ikväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0