Jag är hungrig 24/7

Nu sitter jag och småtittar lite på tv. Det är dock inget bra på någon kanal överhuvudtaget.. Men men, i brist på annat så blir det lite tv och blogg. Förut lagade vi pannkakor och det blev sjukt gott! Nu är jag dock hungrig igen?! Haha.
Jag är sugen på kycklingsallad från pizzeria perfect. Där är kycklingen lixom marinerad och grillad, otroligt fräsch och inte i småbitar som innehåller brosk till 90%, som det brukara vara på andra ställen.

Ikväll ska jag skjutsa C till sin träning och samtidigt tänkte jag ta lite bilder hemma hos mamma, som jag kan lägga in här senare :)

Men men, tänkte bara tipsa om en bra hemsida där jag blev medlem för ett par dagar sen. Om man har en blogg eller någon annan hemsida så är det svinenkelt att tjäna pengar på den! Jag har redan börjat tjäna pengar, så tveka inte att gå in på länken nedan och bli medlem du också :) En bra grej som kan ge mig (oss?!) fattiga studenter lite extra pengar. Observera att medlemskapet och allt vad det innebär är helt gratis.

Pusshej så hörs vi senare, och då med bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0