Jag mår illa

Jag förstår egentligen inte varför jag envisas med att sitta vid datorn på bussen. Jag mår alltid illa, finns inga undantag. Ändå tar jag med mig datorn överallt.. Fast nu skyller jag faktiskt lite på att min ipod är stendöd och jag har glömt bort att ladda den. Datorn får verka som musik nu osv.

För övrigt så tror jag att jag hittat (i alla fall bland) den äckligaste människan på länge. Det är när man skådar en sån människa som man tänker två gånger innan man lutar huvudet bakåt mot nackstödet. Personen som jag syftar på sitter framför mig. Mjällen flyger hej vilt och håret är så fett att det ser ut som om nackstödet kommer lämnas fuktigt (!?) Ae. Nu mår jag ju inte direkt mindre illa. Haha! Aaaja. Ikväll blir det lugnt med Älskling. Imorgon blir det dock en runda på stan and I can't wait!

ps. Börja HÄNG HÄR I STÄLLET ---------> www.enterthemworld.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0