Jag svettas på 459an

Fan vad jobbigt det är när man är ute i sista sekunden. Jag har vetat ett par dagar nu i alla fall, att jag inte ska gå på The hives spelningen ikväll. Jag mår fortfarande inte bra och ska ta det lungt eftersom jag ska orka till skolan imorgon. Jag ville ha 200 kr för biljetten, då den kostar 325 på ticnet. Men till slut fick jag ge mig, då jag visste att det var orimligt att kräva i stort sätt nått alls över 100 kr, när köpvillkoren var att den måste byta ägare inom 30 minuter (då min buss till en annan stad gick) .. som jag för övrigt sitter på just nu. Hur som helst. Nu 'är den såld! Jag fick 150 kr för den och jag blev nöjd ändå! Tack Jonas som var snäll och köpte den :) Mötte upp honom på ett ställe 10 minuter innan min buss gick, så det var bara att springa för allt livet är värt.

Nu sitter jag som sagt och svettas på den buss jag hatar mest. Jag kommer tvingas sitta på en buss får att åka till Valdemarsvik i ca 1.25 h. Kör man bil tar det MAX 1h, och då tar jag i när jag säger så. För att lätta upp bussresan tänker jag sitta och lyssna på Dolly parton... För säga vad man vill om den bruden, men rösten - den har hon!



ps. Nu invaderades bussen av en massa kids under 10 år. Trevligt. Jag trängs för övrigt med två av dem bredvid mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0