Kamerajävel

Fan. Min digitalkamera har gått sönder och jag har ingen aning om varför, eller hur det har gått till. Jag tog med den igår när jag skulle till stan, men när min syster som satt i baksätet satte på kameran för att kolla gamla bilder, skrek den till och sen stendog den. Batterierna var helt nyladdade och när man startar den nu så verkar skärmen och allt annat heeelt paj. Jag får leta upp garrantin när jag kommer hem i eftermiddag och åka bort med den till Onoff i veckan! (bläbajssjuktovärt)

Snart ska vi iväg in till stan :) Jag kom bara hem med en jeans-skjorta från Cubus igår (99:-, helg-erbjudande) så jag är sugen på att handla nått mer. Jag tror jag ska kolla runt lite på diverse barnavdelningar, då min plånbok inte är den fetaste just nu. Jag jobbar ju inte, och har därför ingen lön som kommer in den 25:e. Så jag får budgetshoppa vid månadsslutet på studiebidraget i stället! Men det går bra det med, jag klagar inte.

Jag har dock tänkt att jag ska dra hem till mamma lite senare och fota lite. Förhoppningsvis kommer bilderna in efter det.
Nu ska jag fixa håret lite och sen bär det iväg. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hejsan!

Du är med i min tävling där man har chansen att bli Veckans Blogg. Dom fem som har fått flest röster, kollar jag på deras Bloggar och sen utser jag vinnaren. Du får själv fixa dina egna röster. Ett tips är att du skriver om min tävling på din blogg - Lycka Till!

2009-03-29 @ 12:26:44
URL: http://jjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0