@ Norrköping

Idag har jag inte feber längre! Åh vad underbart det känns.
Det hade dock varit ett plus om man slapp bli sjukt snurrig i huvudet så fort man reser på sig?! Jag förstår inte riktigt hur jag kan lyckas blir det varje jäkla gång jag ställer mig upp. Något som jag dock har lite mer ångest över är förstås skolan. Idag vet jag att alla i min klass ska till badhuset för livräddning, deltar man inte i det kommer man få svårt att få godkänt i kursen :(, sen ska de även öva på att hålla tal. Fy fan för att vara sjuk säger jag bara. Jag missar en massa i skolan och det är inget man vill såhär nära studenten. Stackars Elin som får jobba med hela grupparbetet ensam än så länge.
Men men, imorgon ska jag i alla fall till skolan, det har jag bestämt!

Nu ska jag kliva upp ur sängen och äta frukost. Fick nått (vitt) bröd av mamma igår som kom från ett bageri. Det var sådär riktigt saftigt och mjukt. Jag såg att man nästan skulle kunna knåda ihop degen till en liten mjuk boll, haha!

Ps. Hittade en hemsida där de säljer en del sjukt udda och "unwerable" t-shirts, men där fanns också en del guldklimpar! Observera att man även kan designa egna tröjor på hemsidan. Länken finns nedan under något av mina inlägg, dunk.se eller nått sånt. Leta efter den, klicka och kolla runt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0