@ the buss

Nu sitter jag på bussen påväg till skolan. Jag försov mig idag igen dock. Men det var ingen fara, jag hann med det mesta ändå. Förutom att äta frukost, fast det prioriterade jag bort. Det finns massa billiga och goda mackor att köpa på skolan så det får bli en sådan idag!
Efter skolan ska jag hem och sen iväg till Valdemarsvik. C ska till Italien imorgon så det blir ett litet farväl imorgon.
Han kommer dock hem på Måndag eller nått sånt så det ska jag nog klara av ;)

FUCK, jag kom just på en sak?! Jag har inte kultur nu på morgonen som jag gått omkring och trott hela dagen och igår. Jag börjar ju faktiskt NU med Filosofi eller nått sånt :\ Usch vad pinsamt. Bussen är inte framme förns om en halvtimma..


(Jag nu, på bussen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0