Who am I?

Röker du? Jo det händer väl, måste jag erkänna. Men jag röker (nästan) aldrig förutom när jag festar.

Snusar du? Nej och har bara provat en gång för typ 8 år sedan. Jag mådde illa, trodde att jag skulle spy och sen avlida.

Skolkar du? Det händer. Det kan bli lite svårt att kliva upp ur sängen ibland...

Gör du frukosten själv? Ja, Alltid. Jag bor ensam och trivs med att göra saker själv. Dock kan det bli bakis-frukost hos mamma ibland på helgerna. Då är det hon som steker ägg och dukar fram, haha.

Har du suttit i rätten? Ja, men inte för egen räkning. Jag och Madde skulle titta på när en av våra vänner var åtalad för misshandel. Dock blev den tryckta och seriösa stämningen i rummet för mycket och jag var sjukt nära ett SKRATTanfall. Det hade inte varit så passande när rättegången även filmas.

Har du pussat någon av samma kön? Jorå, jag råkar vara en av dem som blir lite "bar-sexuell" när man är ute och festar. Inget jag är stol över, men här ska det inte ljugas.

Vem kan du prata om allt med? Det beror på lite. Men jag tror ändå att de tjejkompisar jag har är de jag berättar mest för. Fast Christoffer brukar få höra en del han också.

Vem pussade du senast? Krillan

Vad heter ditt hårspray du använder? Det är olika. Så länge det funkar och verkligen gör sitt jobb så struntar jag i vad det heter.

Är du i ett förhållande nu? Yes, and I like it.

Vem var du tillsammans med sist? A.P

Får man fråga varför det tog slut? Frågan borde väl vara vafan det inte tog slut tidigare för? Haha.

Vad gör du på fredagskvällar? Antingen så går jag ut eller stannar hemma med min pojkvän.

Bästa filmen du någonsin har sett? Sånt där beror ju på humör. Men jag måste erkänna att jag fortfarande är svag för Dagboken, även fast jag sett den säkert 15 ggr.

Har du testat droger? Bara alkohol, annars är jag virgin när det gäller droger.

Har du helt svenskt ursprung? Nej det kan jag inte påstå, då min mamma är finska.

Om nej, vart kommer du ifrån? Guess? Jag är halv stolpalainen.

Ser du fram emot någonting just nu? SOMMAREN OCH STUDENTEN!! Helt klart.

Har du spelat/spelar du i ett band? Nej, men åh så coolt det vore. Jag kan dock inte spela något instrument men är desto bättre på att sjunga.

Har du haft sömnproblem? Varje natt. Kommer inte ihåg när jag sov en hel natt sist..

Vad får du ofta komplimanger för? Det måste vara mina ögon och de där jäkla äppelkinderna..?!

Är du kompis med ditt/dina syskon? Min lillasyster betyder massor för mig.

Favoritartist? Jag lyssnar väldigt mycket på musik. Men min absoluta favorit (som alla jag känner förmodligen vet om) är helt klart John Frusciante!!

Hur lång är du?Jag vet inte, rätt kort i alla fall. Kanske 1,64?

När är du född: 1989-04-27




Kommentarer
Postat av: madde

Haha jadu de va kul i rätten;), utgång idag?

Jag zara & emelie ska ut:)

Puss!

2009-03-27 @ 15:42:28
URL: http://starwiin.blogg.se/
Postat av: Matillda

Nej det blir ingen utgång för mig i helgen :)

Det är så jävla mycket folk på Hugo. ORKA! haha :)

2009-03-27 @ 15:48:16
Postat av: Christoffer

älskar dig

2009-03-27 @ 15:54:58
Postat av: Matillda.

Haha, du tar det ordagrant (;

2009-03-27 @ 15:58:34
Postat av: bea

kul läsning

2009-03-27 @ 16:33:50
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: emilia

svar; a verkligen! :)

2009-03-27 @ 17:17:46
URL: http://beautyrushme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0